• juli 2024

Prachtplaat als doorreis camping. Alles erop en eraan. Elektriciteit, sanitair, water, enz... Douche was appart te betalen. Half juni 2024 hebben we 25€ betaald voor 1 nacht.

Spellekes

super plek voor een doorreis nacht. zeer vriendelijk en sanitair is geweldig. leuk om nog even naar het dorpje te fietsen (lopen kan ook 2-3 km), paar leuke restaurantjes en een mooi klooster.

Camperjet

Geen mooie camping/plaatsen maar prima camping voor een overnachting op doorreis. Personeel en eigenaar heel gastvrij en vriendelijk. Restaurant heel gemoedelijk en relaxt.

• juli 2024

Campingplatz Mainblick