Kornberg-Borderland-Camping

Selb, Landkreis Wunsiedel im Fichtelgebirge, Regierungsbezirk Oberfranken, Beieren, Duitsland

hoefie

Mooie ligging tussen velden en bos. Aan het einde van een doodlopende weg, vrij ver van alles. Erg stil.

Daffy-Duck

medio mei hebben we hier twee nachten gestaan. Prima plek, goede en schone voorzieningen en broodjesservice. Omdat het weer slecht was, kou en regen, zijn we na twee nachten weer vertrokken. Maar de camping is een aanrader. Henriëtta L en Geert K

Kornberg-Borderland-Camping