prima verblijf voor een nacht en ook goed eten in het restaurant. prijzen liggen een stuk hoger dan hier is aangegeven. zie mijn toegevoegde foto

tvdbrandt

eenvoudige camping voor 1 nacht. Sanitair is ok en schoon, afwasplaats gedateerd en erg laag. Een heerlijk terras, met uitzicht op de besneeuwde Alpen. Restaurant en broodjesservice. Eigenaar niet heel enthousiast, maar verder prima.

Frank-van-den-Akker

Wij hebben hier 1 nacht gestaan. De eigenaar is zeer welwillend en ondanks dat de camping vol was heeft hij een plek gecreëerd. De basis is prima op orde. Op maandag is het ruhetag dus niks te krijgen. Cash betalen en de weg ernaar toe is 10% helling.

Campingplatz Alpencamp