staan hier 1 nacht, camper 2 personen en 1 hond, 20 euro alleen stroom aanwezig, zeer rustige omgeving,eigenaar vriendelijke man , ideaal voor op doorreis.

moos73

lijkt er niet meer te zijn...

PeterSchilt

Wij stonden hier vorige week één dag omdat we op doorreis waren maar willen zeker nog terugkomen (voor meerdere overnachtingen). Heerlijk rustig en een prachtige omgeving. Hertjes gespot vanaf de camperplek. Vriendelijke eigenaar. Je hebt hier alleen stroom maar meer hadden we niet nodig.

moos73

lijkt er niet meer te zijn...

Stellplatz Ederhof