Wij zaten ook met een camper aan een tafel, so what??? We hadden een heel leuk gesprek. Zeer goed eten, leuke sfeer. Wij adviseren. Kleine SP, zelfs met elektriciteit.

• maart 2023

Hier 1 nacht verbleven met een verplichte tussenstop. Hospita erg aanmatigend, zette ons neer met volslagen vreemden "kampeerders" zonder ons te vragen: jullie zijn ook kampeerders, nietwaar?" was verder oké. Maar geen tweede keer, er zijn te veel goede restaurants in de buurt.

• december 2022

we kunnen het voorgaande alleen maar beamen! vanaf de camperplek kijk je richting Rothenburg Ob der Taube.

• maart 2023

• december 2022