niet zo’n goede ervaring op een zaterdag nacht. Veel lawaai. Advies om zoveel mogelijk achteraan te gaan parkeren na de gravel dus zover mogelijk van de stad. Het eten bij het restaurant dat in de review wordt aangegeven was prima.

DirkPetrus

Prima plek voor een nachtje op doorreis. We stonden met een aantal campers bijeen in een hoek van het terrein. Redelijk rustig.

• september 2021

bij de cp is er een gaststatte schützenhaus en daar kan je super eten voor een redelijke prijs en alles wordt vers gemaakt . echt super lekker

• september 2021

• Am Hagen