• augustus 2018

Mooie camping - staanplaats aan een meer toilet & douche beschikbaar, broodjesservice. Kosten: parkeerplaats incl. Douche gebruik EURO 15.-, elektriciteit EURO 3.-

• juli 2017

Leuke plek ook voor kinderen, maar wel een campingprijs voor 2 volwassenen en een kind en hond meer dan 22 euro zonder stroom, etc. Dus vandaar deze beoordeling, zo kan ik ook wel het camping boekje pakken.

• september 2016

Gewoon een hele slechte plek. eigenaar was ongastvrij. Zijn daar niet gaan staan. Doorgereden naar andere plek in Thyrnau. Dit was ook niets.

• augustus 2018

• juli 2017