eergisteren een nacht gestaan. Gemoedelijke camping waar we makkelijk een passende plek konden vinden. Heel vriendelijke ontvangst, ook de meneer in Lederhosen deed erg vriendelijk😊. Het eten in de Biergarten/ Gasthof ( hoort bij de camping) was echt super.

• november 2022

erg krappe plaatsen voor een camper en een aardige gastvrouw maar de gastheer is een niet zo vrouw vriendelijke man die bepaalde opmerkingen geeft als je met een klacht komt dat is niet netjes!!! Gasthof is uitstekend! wij komen hier nooit meer

Jstoffer

Hier al paar keer eerder geweest, nog weinig veranderd. Sanitair oke. De meeste zijn vaste plekken en de camperplaatsen zijn klein. Stroom met munten, dus komt nog 2,- bij de prijs van 25,- duur voor wat het bied. Het restaurant is een aanrader en daarom weer voor deze camping gekozen.

• november 2022

Alpen-Campingplatz Arzbach