Nette camping. Uitstekend sanitair. vriendelijke beheerder. Alle voorzieningen aanwezig. Fietsroute om het meer 29 km.

akotukker

prima camping aan een mooi meer waar je heerlijk kunt zwemmen. gratis WiFi. camping kun je betalen met een kaart maar de broodjes en restaurant alleen contant. keurig en schoon sanitair

• september 2021

Vriendelijk, rustig en schoon. Mooie uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers, er is een beschreven fietsroute langs het meer. Wij komen zeker terug voor een langer verblijf.

• september 2021

Camping Schwanenplatz