Zeer leuke camping met zwembad en super mooi en netjes sanitair!! Ook een kleine kiosk. Zeker een aanrader!

Crafter06

Hallo Crafter06, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat ons verzorgde sanitairgebouw en de kiosk u bevallen zijn. Het meer met een grasveld vlakbij nodigt uit tot verpozen. Hartelijke groeten Uw team van Camping Zeh am See

Gugi

Hallo Gugi, Bedankt voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van de camping en het sanitairgebouw. Uiteraard zijn er veel verschillende mogelijkheden voor toegangscontrole, bedankt voor uw suggestie. Fijn dat het aanbod in de kiosk u beviel. Helaas kunnen wij hier geen 7-daagse week meer aanbieden. Hartelijke groeten Uw team van Camping Zeh am See

• januari 2023

TanteTa

Hallo tante, Hartelijk dank voor deze gedetailleerde beoordeling. We zijn erg blij dat u tevreden bent over de parkeerplaats, de netheid en het serviceaanbod. Wij zouden het erg leuk vinden u weer te zien. Hartelijke groeten Uw team van Camping Zeh am See

• januari 2023

Camping Zeh am See