Een hele mooie, goed onderhouden parkeerplaats. De omgeving is prachtig. Alles wat je nodig hebt. Elektriciteit, levering/afvoer. De eigenaar van de boerderij verwelkomde ons zeer hoffelijk. Dit zal niet ons laatste verblijf zijn. Zoveel is zeker.

Schweinehase

Heel mooi plekje, we stonden er alleen, je hoort een beekje kabbelen. Erg aardige beheerder, weinig faciliteiten, alleen stroom. Voor overnachting prima plek, hier kun je onthaasten.

JP&J

Ontzettend mooie plaats bij een boer op het erf. drie plaatsen maar met wat inschuiven kan er nog wel een bij. Helaas was het voor ons een tussenstop, we komen graag terug en dan wat langer

• Am Auersberg 9

97772, Wildflecken, Duitsland