Fraaie cp met een net servicepunt. Het kost nu €9,00 per nacht en stroom is €1,50 per Kwh. Het restaurant naast het zwembad is een aanrader (in het weekend is reserveren gewenst). De cp ligt iets op een berg dus heb je ook nog een mooi uitzicht.

Tukkers-On-Tour

Een prachtige plaats met ruime plekken. Erg rustig. Betaalautomaat werkt niet op onze pas maar kan ook met muntgeld.

• juli 2020

mooie en ruime cp . ruime plaats om verzorging te doen.€6,00 per nacht. betalen bij automaat bij het zwembad. wifi is er niet.

• juli 2020

Stellplatz am Waldstrandbad