met asci kaart voor 25 euro op de camping. ruime plaats met stroom en fantastisch sanitair!! heerlijk zwemmeer op 2 min. lopen. eten bij lolipop aan de andere kant van het meer. wij bleven hier Spontaan 4 nachten.

• juli 2021

Goed verkavelde plaatsen. Huur een auto voor 35.- € / dag incl. 100km. Nadeel: Afvoer van de casette alleen via Camperclean voor € 3, elektriciteit extreem duur. 2.- € slechts 12 uur geldig voor de koelkast.

• augustus 2020

We waren erg tevreden. Afvoer zeer goed Parkeerplaatsen zijn vlak en groot genoeg. Washuis was schoon. Het meer is geweldig om in te zwemmen. Helaas elektriciteit met een muntsleuf, u moet 50Ct-munten meenemen.

• juli 2021

• augustus 2020