het was een groot knollenveld waar je met geen mogelijkheid je camper waterpas kunt krijgen. Je wordt met een ascicard weg gestopt op het achterste veld. low budget staat op je bewijs. Dit is geen 5 sterren en eurocamp waardig. sanitair was in orde

Jan-Diny

Wat een top camping. Aan het meer waar je kunt zwemmen wandelen en fietsen. Zwembad op de camping. Winkel, restaurant en broodjesservice. Hele mooi nieuw sanitair. Wij betaalden 22 euro per nacht met de acsi kaart in juni.

EuroCamp Spreewaldtor