• april 2023

Gesloten op 04/05/2023. WEB-pagina nog steeds up-to-date vanaf 2020.. Er is nergens informatie, daarom is de plaats gesloten. Wat jammer.

• juni 2020

Vriendelijke ontvangst, mooi gelegen in een bos. Een klein grasveldje aan de Rheinsberger See. Er is niets te koop. Ook geen broodjes service. Het sanitair is zeer matig. Stamt nog uit de DDR tijd.

• juni 2020

Een heel idyllische plek in het bos aan het meer. Natuurlijk en geen percelen, wat we erg positief vinden. Sanitair eenvoudig en schoon. We vonden het leuk.

• april 2023

Campingplatz Warenthin