• april 2023

Prima om te overnachten op een rustige industrieterrein 20km ten oosten van het centrum Berlijn.

Sver

In Berlijn geen kans om te stoppen voor de nacht ... we kwamen naar deze plek en twee van de twee stoelen beschikbaar! Bedankt voor het redden van ons! Er is niets bijzonders, maar we kunnen in ieder geval slapen zonder het risico dat iemand ons wegstuurt ...

• mei 2019

Als je hier in de buurt moet zijn dan is het best oké.

• april 2023

• mei 2019

Als je hier in de buurt moet zijn dan is het best oké.

• August-Borsig-Ring

15566, Schöneiche bei Berlin, Duitsland