het kan niet mooier. U kunt daar één nacht blijven staan mits 24 uur van te voren aangegeven. De mensen bij de molen zijn erg aardig

SeaSpider

wij waren op weg naar de nieuwe plek, maar we waren te zwaar voor het bruggetje en zagen deze plek net voor het bruggetje links., fijne en rustige plek voor als je selfsupporting bent., geen voorzieningen, veel natuur een aanrader voor de echte camperaars..

• augustus 2020

Ben je zelfvoorzienend is dit een prima plek. Vraag je de eigenaar van de achterliggende Muhle, voorziet hij je ook van stroom! Dit alles voor een vrijwillige bijdrage. De eigenaars zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

• augustus 2020

Brücker Mühle