Toiletten smoezelig. Douches niet geprobeerd, geen eigenaar gezien. maar prima voor die prijs. 10 euro + stroom

Bullies-on-tour

Mooie wandelomgeving en leuke plaatsjes. Een combinatie van 1 ruimte voor 1 toilet, douche en wasmachine is wat onhandig. En het is allemaal wat rommelig. Maar voor dit bedrag is het toch ook echt wel een prima plek met een mooie blik op de omgeving.

• december 2019

Wij zijn in juli 2019 hier geweest, en wat eigenlijk alleen een overnachting zou zijn, is toch een aantal daagjes uitgelopen. Gezellige BBQ gehad met de eigenaar Winfried en zijn vrouw. Sanitair weliswaar 1 persoon tegelijk, maar netjes verzorgd. Wij komen zeker nog eens terug.

• december 2019

• Wiesenweg 23