camperplaats oke,maar daar is ook alles met gezegd. Het stadje is vergaande glorie, wij zijn verder gegaan naar Waldberg aan de eder see. Dat was een goede keuze.

Janny-53

Prima plek voor 5€,stroom betaalbaar en sani cassette gratis, water wel erg duur, 100ltr voor 3€!!!, gemiddeld druk, er zouden er meer zo moeten zijn

edjoyja

heb hier gestaan op 19 Julie 2022. kosten €5 per 24 uur. alle voorzieningen aanwezig tegen betaling. en het werkt goed. Aldi op loopafstand aan de andere kant van het station. ongeveer 120 meter lopen. ideaal dus.

Stellplatz Am Bahnhof