Het terrein is voorzien van afvalafvoer, elektra en water en de staanplaatsen zijn lekker groot. Maar aangezien de oprit elke avond wordt misbruikt als racebaan waarop de getunede voertuigen door de bochten drijven, kan ik de plek niet aanbevelen.

kanirado

Gratis staanplaats met prima verzorging: toilet legen, water tanken voor 1 €, vuilwatertank legen met emmer. inderdaad op zondagavond een eindeloos gerace met dure BMW ‘s en dergelijke over de parkeerplaats.

• maart 2023

vanaf 13//23 tot nader order geen stroom en water. Je hebt niks, kost niks en niet zeuren.

• maart 2023

Aquarena Bad