Een perfecte plek voor een overnachting bij het restaurant! Helaas kwamen we aan op een ruhetag (dinsdag en woensdag) dus zijn we verder gereden naar Poppenhausen.

wendybrasz

Gezellige omgeving, aardige mensen. afhaal goed georganiseerd, het vlees niet gaar en de randen verbrand, kost je je gebit. Hooggespannen verwachtingen over het eten, maar helaas. Omgeving dus oké, eten doen we hier echt niet meer.

• november 2020

Parkeerplaats van het grillrestaurant Kneshecke. Geschikt voor stacaravans tot 7 meter. Gratis als je eet in de Kneshecke en laat het de verhuurder weten. Rustige ligging, geweldig uitzicht op de Röhn. Bakker op 50 m afstand. Geweldig eten

• november 2020

Grillrestaurant Kneshecke