• april 2021

Geweldige plek om te wandelen, fietsen en 's avonds een fantastische maaltijd! We zullen er weer heen gaan.

• juli 2020

Mooi grasveld bezijden de gaststätte. Er zijn 4 stroompunten. De aangeplante boompjes zijn nu 1 meter hoog. Dus overdag best wel veel lawaai van het verkeer (je mag er 100 km/h). 's Avonds en 's nachts is het redelijk rustig. Het restaurant heeft een prima kaart en het eten is er heerlijk !!!

• juli 2019

Helaas een beetje luid. Restaurant en personeel was geweldig. Onze hond was onmiddellijk voorzien van water en een paar hondenkoekjes. Prijzen zijn niet te duur. Uitstrijkjes eigenlijk alleen vanwege de luide maar luide snelweg, waarbij het geluidsniveau gedurende de nacht sterk afneemt.

• april 2021

• juli 2020