super nette camping op een prachtige plek. eigenaar erg vriendelijk. sanitair was keurig. geen negatief punt gevonden

• juli 2021

wat een onvriendelijke eigenaresse! erg negatief, zeker geen vakantie gevoel! we zijn per direct omgekeerd en op zoek gegaan naar een andere plek! 5km verderop terrassencamping super vriendelijk ontvangen

thomar

Hallo, Omdat u al van tevoren op de hoogte bent gebracht van uw komst, moet aan bepaalde eisen worden voldaan om te voldoen aan ons hygiëneconcept. Aangezien u dit niet kon laten zien, konden wij u helaas geen van onze stoelen aanbieden. De talrijke beperkingen als gevolg van de huidige corona-pandemie moeten door de campings worden gehandhaafd voor hun eigen veiligheid en ook voor de veiligheid van andere gasten. Jammer dat u dit niet bij ons heeft geaccepteerd. Groeten Nibelungen Camping Team

• juli 2021

geen vriendelijk welkom. dus verder gereden!

Lindapinda51

Hallo, Zoals u al is verteld wanneer u spontaan aankomt, moet aan bepaalde eisen worden voldaan om te voldoen aan ons hygiëneconcept. Aangezien u dit niet kon laten zien, konden wij u helaas geen van onze stoelen aanbieden. We hopen dat u begrip heeft voor de beperkingen als gevolg van de huidige coronapandemie. groet Nibelungen camping bij het zwembad

• juli 2021

geen vriendelijk welkom. dus verder gereden!

Nibelungen-Camping am Schwimmbad