€35 per nacht voor camper, 2 p, zonder huisdier in mei. De ACSI-card geeft geen korting!!!! Doen ze niet aan.

FransMarian

zeer mooie camping, heerlijke pizza, zeer vriendelijke ontvangst, prima sanitair, elektriciteit en water ter plaatse, idyllisch en rustig, perfecte plek voor onze camper

womohummel

Terrassencamping zonder speciale camperplaatsen. Sanitair is prima in orde en schoon . Pizza’s af te halen op camping en leuk Gasthof in dorp op 500 meter. Wel prijzig: 4 volwassene met camper en extra tent: 60 euro per nacht.

Terrassencamping Schlierbach