Prima camping, schoon en ruim sanitair en zeer voordelig. Aardige camping eigenaar. Stad is mooi, prima plek voor de overnachting op de sprookjesroute.

Hans&Miranda

Vriendelijke hulpvaardige eigenaar. goed, schoon en warm sanitair. wij waren voor 4 douche muntjes, 2 honden, 2 kinderen, 2 volwassen en stroom voor 1 nacht €25,- kwijt.

• mei 2022

aan eind van de camping is een ruime camperplaats aangelegd.ruime vlakke plaatsen op grint. prachtig sanitair gebouw, heerlijke douches. stroom naar verbruik

• mei 2022

Camping Hofgeismar