Leuke rustplaats op kasseien, omgeven door groen, zeer rustige plek, 10 minuten lopen van het mooie centrum van het dorp.

Mochi

Goede camperplaats, op loopafstand van leuk stadje. Stroom via paal waar munten in moeten, kost 1,00 voor 8 uur. Stageld 10,- kan worden overgemaakt. Wij verbleven 1 nacht op doorreis.

• maart 2024

Prima plek voor een nacht op doorreis. Dichtbij A3. Stadje zeer de moeite waard om in te lopen, zoo leuk al die vakwerkhuizen ;) €10,00 overgemaakt, waar maak je dat nog mee… top!

• maart 2024

Reisemobilstellplatz