Een mooie camperplek en alles zo goed geregeld. Mooie stad met leuke plekjes en geweldige wandel en fietsgelegenheden, vooral het fietspad dat over het tracé van een oude spoorlijn liep. We gaan zeker nog terug naar Korbach.

Hannie-de-Klerk

Nieuwe plek, voorzieningen goed. Had meer verwacht van het dorp, dat stelt echt niks voor.

Tomdejong

Een zeer goede camperplaats, voorzien van grote, vlakke en goed afgescheiden plaatsen. Je betaalt via een automaat € 15 stageld, verhoogd met bedragen voor stroom, douche, lozen, borg e.d. Achterin hoor je niet veel van het verkeer.

Wohnmobilhafen Hansestadt Korbach