• december 2023

waren er op 8 december 2023. Afvoer van het chemisch toilet was niet mogelijk! Het huis werd afgesloten zonder enige informatie! De parkeerplaats heeft een beetje grind nodig, alles zit vol gaten

• december 2022

Ruime CP en op loopafstand (wel een pittige klim) van het oude centrum. Plaatsen aan de rivierzijde hebben stroom, wel even de aansluiting zoeken. Wij stonden op 22 december alleen. € 6,00 ( zonder stroom) in envelop in brievenbus gedaan.

• december 2023

• december 2022