In Juni bezocht, rustige CP. Mooie haven en lekker paling gegeten voor een redelijke prijs. Keurig verzorgd, alles aanwezig

schuurbolle

fijne plek, ruim en prima schoon sanitair. En bovenal hele vriendelijke behulpzame dames in het havenkantoor, waar je je moet aanmelden! Eén van de dames heeft ons o.a. erg goed geholpen om een duitse mail op te stellen!! Kortom een aanrader deze plek

• maart 2022

zeer mooie plaats alles schoon water ter plaatse alles wat je nodig hebt operator erg aardig 👍

• maart 2022

Wohnmobilplatz Am Hafen