wij staan er nu, half september 2023 en inderdaad wat een locatie, alles is er én in perfecte staat. je betaalt ook nu voor wat je gebruikt. we zijn op de fiets een kilometer richting Dranske het strand op gegaan, heb je geen last van de huisjes park bewoners over wiens terrein je gaat.

Hans-KtH

Dit is een camping zoals campings horen te zijn. Vriendelijk, prachtige plekken, goed sanitair. En in deze lastige energietijd perfect opgelost. je betaalt stroom en douche naar verbruik.

Campingplatz Küstencamp