• juli 2021

Schone en nette minicamping direct naast de sluis. Kleine, interessante jachthaven. Vriendelijke uitbater. Absolute rust. V + E beschikbaar. Een nacht zonder stroom tijdens ons verblijf € 20,70

• augustus 2020

Zeer mooi gelegen plek met aardige operators. Ondanks dat we op korte termijn hadden geboekt, kregen we een topplaats met uitzicht op de kleine boothaven. We komen graag terug.

• augustus 2019

Totaal ongeïnteresseerde ontvangst. Prijslijst met alle mogelijke toeslagen. We reden naar Neu Göhren, op slechts 4 km afstand. We zijn veel beter op deze camping.

Mobi  II

Mobi II