• juni 2020

Prima plek maar geen sanitaire voorzieningen en verkeersbeleid. De eigenaren zijn Pietje precies, je moet precies op hun aanwijzingen (tot op de cm) parkeren. Fijne aan de plek is dat het maar een paar minuten lopen is naar het strand.

• juni 2020

Onbeleefde tuinman. Wilde ons meteen inplannen. Toen we nadachten over hoe lang we wilden blijven, klaagde hij dat hij geen geld zag. Zoiets hebben we nog nooit gezien. Bovendien is de plaats niet erg uitnodigend, maar het ligt dicht bij het centrum.

• Bülowstraße 13

17424, Heringsdorf, Duitsland