Mooie omgeving en plek om te staan. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Wij voelden ons hier meteen thuis.

• juli 2021

eind juli nog een plek om 20.00 uur gekregen, terwijl rest in omtrek al vol was. ruime plek op grasveld/parkeerveld voor 15 euro. Daarvoor geen voorzieningen, ook niet van de camping. Niet gechecked of camper op camping ook kon. receptie tot 18.00 uur.

• juli 2018

Nette camping, ook in hoogseizoen rustig op de camping( was wel vol) en het strand. Camping ligt direct aan het water. Water is tot 200 meter maximaal heupdiep. Behulpzaam personeel.

• juli 2021

• juli 2018