mooie plekken direct aan het water (als je wilt). Geen voorzieningen aanwezig. 15 euro per nacht. Plek ligt tussen 2 restaurants. Alles cash betalen.

TonRooij

Hele mooie plek. Prachtig uitzicht. Geen voorzieningen. Lekker gegeten bij het restaurant en visrokerij. Eén nadeel; heel veel muggen. Zelfs ‘s ochtends dat ik met de honden ging lopen werd ik besprongen door de muggen.

• februari 2023

Geweldige insider-tip. Vroeg opstaan was heerlijk. Aanbeveling (maar vergeet niet te betalen ;)

• februari 2023

• Ortstraße 10