Zeer grote camping, met alle faciliteiten en kindervermaak. Wij stonden op grote plaats ( daar betaal je ook voor) tussen de bier drinkende en bbq Duitsers die vooral gezellig willen zijn. Dicht bij zee. Fietsmogelijkheden naar beide zijden van het eiland. Hou wel rekening met heuvels.

Catharinabuscamper

geweldige camping met alles wat je nodig hebt, direct aan de zee prijs voor 2 en graven is 42 euro per nacht

• oktober 2022

Prima camping, je waant je in een klein gezellig dorpje. Alles wat je hartje begeert en dicht bij elkaar. Goed onderhouden en zeer overzichtelijk. Sanitaire voorzieningen zelden zo schoon en modern gevonden. Wij komen zeker terug

• oktober 2022

Campingplatz Stubbenfelde