Beetje merkwaardig Camperplaats bij restaurant en pension. Voorzieningen zijn er wel, maar slecht georganiseerd. Waar moet je bijvoorbeeld de cassette even omspoelen als je hem hebt geleegd? in dit geval vind ik 27 euro voor camper, 2 personen en elektra te veel.

Jan-Willem-O

Mooie plek bij hele aardige mensen. Alles schoon en netjes. Lekker eten en drinken. Op fietsafstand van centrum Parchim. Waren hier begin juni

Eillen

Zeer mooie SP met V/E. Zeer aardige exploitant. Goede keuken. Belgisch tapbier.

Eillen

Zeer mooie SP met V/E. Zeer aardige exploitant. Goede keuken. Belgisch tapbier.

Café und Pension Am Brunnen