Prachtige natuurcamping, zeer vriendelijk personeel. Ook voor onze 8m camper hebben we zonder problemen een plekje gevonden. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

• juli 2020

Middelgrote CP. Geen percelen, oneffen terrein. Sanitair deels wat oud. Kiosk beschikbaar. Direct aan het meer met bootverhuur. Speelmogelijkheden voor kinderen. Niet geschikt voor zeer grote voertuigen. Het personeel besteedt na 22.00 uur ongemakkelijk strikte aandacht aan absolute stilte.

• oktober 2019

Voor ons maakte de plaats een nogal rommelige indruk, natuurkamperen of niet. Sanitaire voorzieningen zijn ok, niets meer. We komen niet terug ...

• juli 2020

• oktober 2019