Parkplatz Mühlendamm

Rostock, Landkreis Rostock, Mecklenburg-Voor-Pommeren, Duitsland

• juli 2024

Ik heb nog nooit zoiets gezien. de plaats is totaal vervallen en zou € 18 moeten kosten? Ik probeerde de stad te bellen, maar werd in de wacht gezet. Trailers etc staan hier geparkeerd en wij moeten betalen? Geen service, pure afzetterij naar mijn mening. reed meteen door

• juni 2024

Parkeerautomaat voor campers deed het niet. Het is nog steeds een troosteloze parkeerplaats met enige verlichting. 's nachts rustig vanaf 7.00 uur werd het een soort carpoolplaats.

• juli 2024

• juni 2024