Zeer gunstige locatie voor een bezoek aan Schwerin. Het busstation ligt op 200 meter rechtstreeks van het stadscentrum (10 minuten). Schoon sanitair. De beheerster is niet in een heel goed humeur maar geeft alle gevraagde informatie.Zeer rustige plek

Ninou1806

Redelijke CP. Tot 7 meter betaal je 18 euro per dag. Er zijn een paar mooie plekken. Douchen is in het vrouwensanitair omdat de mannendouche kapot is. Maar 1,5 euro voor drie minuten helpt om in de camper te douchen😋. Schwerin is trouwens mooi. Het ook mooie slot is op maandag dicht.

TantePollewop

kosten 20 euro .wc en douches netjes. we kregen een slecht plekje. wilden de volgende morgen 15 meter vooruit rijden naar een betere plek,maar dat mocht niet.Heel vervelend .we zijn maar vertrokken

Marina Nord Schwerin