Op de camping zelf valt niets te klagen. € 61,50 plus stroom voor 2 personen, 1 hond inclusief toeslag voor uitzicht op het meer is naar mijn mening duidelijk overdreven. Door de begroeiing was er alleen staand zicht op het meer. Op dit prijsniveau zal ik de plaats niet opnieuw benaderen.

fraschima

Veel te duur, 2 personen 1 hond 30 € zonder elektriciteit en WLAN-verwijdering ook niet perfect

Carthago144le

Mooie ruime camping aan het meer. Vriendelijk personeel, allerlei gelegenheden om wat te eten of te drinken. Uitstekend Grieks restaurant Syrtaki bij de ingang. Honden hebben tal van voorzieningen. Gratis WiFi Een aanrader

Camping Sternberger Seenland