Mooie plek maar niet in juni op een vrijdagavond! Er is ook een groepsaccommodatie en dat waren nu jongeren: veeel drinken en zingen, harde muziek. Op het kampeerveld ook veel lawaai. We waren blij dat we de volgende dag weer vertrokken.

Camperkiekn

Geweldige omgeving voor fietsers of kanoliefhebbers. Op onze kanotocht hebben we veel dieren gezien, van beverrat tot de mooiste libellen. Helaas, aangezien het dicht bij het water ligt, voelen muggen zich hier ook op hun gemak, dus vergeet de bekende remedies niet. We zullen terug komen

• augustus 2021

• augustus 2021