Het is eigenlijk een camperplaats met alle nodige voorzieningen. Vind het hierdoor behoorlijk prijzig. We hebben er wel heerlijk rustig geslapen en de man bij de receptie was heel vriendelijk. En erg lekkere soft ijs ☺️

Gilio75

Zeer vriendelijk welkom, 30€ met alles. Elektriciteit, water, afvoer. Draadloze internettoegang. Winkels op loopafstand. Naar de stad ongeveer 4 km. We gingen met de scooter de stad in. Wij kunnen kamperen aanbevelen.

calabrese

Wij (3 personen) verbleven begin september 2 nachten op deze camping. Hij is gewoon prachtig. Superschone, ruime toiletten en douches. 30€/nacht en alles inbegrepen = geweldig. De broodjesservice is ronduit briljant, en de zelfgebakken taart... gewoon een waar genot. We zullen zeker terugkomen.

Ferienpark Wismar