Prijs op 12 augustus 2023 parkeerplaats 15 euro, plus gebruik sanitair inclusief douche 2 euro p.p. Dus 2 personen totaal 19.- Euro/dag. Plaats oké. Alles een beetje onverzorgd.

Ronco

Een wat onverzorgde camperplaats die z’n naam geen eer aandeed tijdens ons bezoek. slechts twee centrale stroompunten met meerdere aansluitingen, een lange kabel is dus wel nodig. Door de onduidelijke informatie hebben we pas de volgende dag de receptie gevonden.

Pee-El

Rustige plek achter ‘het kasteel’. Camper neerzetten en klaar. Met de fiets naar Wismar via Lübow grotendeels over fietspad. Meer heb je niet nodig.

Caravanstellplatz Urlaub am Schloss