Wat een heerlijk plek! Ja, blokken zijn evt. nodig. Maar voor €8,- heb je een werelds uitzicht en een restaurant waarvan de uitbaters a. heel erg vriendelijke zijn en b. de kok heerlijk kan koken! Wij hebben er genoten!

Peter-van-Raaij

zeer mooie plek in de natuur. Mooi restaurant, goed eten en vriendelijke service. We komen graag terug

• augustus 2020

Parkeerplaats erg glooiend zonder wiggen, geen rechtop staan mogelijk. Watervoorziening in het hotel met jerrycan mogelijk, geen waterkraan buiten aanwezig. Eten is oké

• augustus 2020

Restaurant Waldquelle