Prima plek. lekker rustig. eigenaar is een hele leuke man waar je makkelijk contact mee maakt.

lismarq

top plaats 3nachten gestaan de gezellige eigenaar kwam met een lekker borreltje zeer mooie omgeving voor te wandelen of fietsen 👍🚲🥾 cp wordt nog uitgebreid met wc en douches een goeie cp zonder gedoe toppie wij karin en frans komen zeker terug

frans-janssen

fijne plek. rustig en vriendelijke ontvangst. alles wat ee nodig hebben is er. zeer aan te bevelen. tabe en corry

• Ochtruper Diek 15

48455, Bad Bentheim, Duitsland