Mooie SP. Toilet en douche aanwezig, evenals aan- en afvoer en vers water. Kosten 10 €. Als er personeel van het lido aanwezig is, betaal dan de vergoeding direct of deponeer deze in de brievenbus.

• september 2022

Gemakkelijk. Zoek een plek, doe het verschuldigde bedrag (€ 10,00 per nacht) in een enveloppe en deponeer deze in de brievenbus. Net toiletgebouw, gratis schoon water en afvoeren vuil water. Geen stroom en geen legen cassettetoilet. Wij konden op 27 en 28 augustus de luifel uitzetten.

hanniedejong

Zeer rustige plaats met schone toiletten en douches. Leuke speeltuin voor de kinderen direct aan het meer. We brachten hier een zeer ontspannende nacht door.

• september 2022

• Am Badeteich