Rippenhof

Bergen, Landkreis Celle, Nedersaksen, Duitsland

• juni 2024

Schitterende plek, we bleven twee nachten voor wat rust en stilte en om de reis te onderbreken voordat we verder gingen naar Scandinavië. Zeer goed onderhouden, we parkeerden in het veld. Fantastische douche. Wij betaalden 39 euro inclusief stroom, water en 3 douches. Heerlijke familie.

• juni 2024

Vriendelijke ontvangst met uitleg over de aanwezige voorzieningen Mooi gelegen alles is keurig verzorgd en mooi ingericht

Catharina

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Ook heel rustig en ruim. Wij stonden met 3 andere campers, dus plaats genoeg.

Rippenhof