kunnen ons vinden in alle voorgaande reviews. Wij waren hier op 22 september eveneens op doorreis naar Denemarken. Nog een extra opmerking: van de 8 plaatsen is er maar stroom voor 4.

Janneman69

Bezochten op 1/09 op doorreis naar Denemarken deze CP. De plaatsen zijn verhard, maar nogal smal. Alle voorzieningen zijn aanwezig. De prijs is zeer schappelijk nl 5€. Electra 50ct/kw. Water 1€/+/-70l. Dicht bij het centrum. Voor de cacher, er zijn er wel enkele te vinden.

• Hagenweg

49661, Cloppenburg, Duitsland