prachtige plek aan de Elbe, De camping was officieel nog niet open, maar we mochten een plekje uitzoeken. Er zijn geen vaste plekken gemaakt. We betaalden €30,- de toiletvoorziening is een stukje lopen. Dat is misschien lastig voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Helsingor

Camping mooi gelegen, waarbij één van de twee kampeervelden buitendijks direct aan de Elbe ligt. Prima voorzieningen. Mooie omgeving om te fietsen (Elbe-radweg). Camping wel aan de prijs: betaalden 35 euro voor 1 nacht kampeerbus, 2 volwassenen, douche en stroom. Contant betalen! Christien

cpdegraaff

Geen vast ingedeelde plekken. Ietwat simpel allemaal.

cpdegraaff

Geen vast ingedeelde plekken. Ietwat simpel allemaal.

Camping Land an der Elbe Hamburg