Emmelkamp, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

Ferienhof de Slaaphoeve

reserveren gewenst - Aankomst vanaf 12.00 mogelijk - AED aanwezig - Sanitair is 24 uur per dag geopend - centrum 3km.

• Kanalstraße 7

49824, Emmelkamp, Duitsland
  • € 12,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

Zo mooi, rustig en super goed verzorgd, maak je niet zo vaak mee! Een paradijsje en voor alles een dikke 10 met een knuffel van de juf. Bedankt voor de lekkere attenties en lieve aandacht. Wij wensen jullie veel succes voor de toekomst 🤗

Opajopa

klein maar fijn, bescheiden maar prachtige en rustige locatie ,super vriendelijke en behulpzame beheerder, super schoon sanitair maar geen kinder voorzieningen

gruttepier

Dank u wel voor uw review, en leuk dat u te gast bij ons was. Tot een andere keer graag weer eens.

Rimor690

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te geven. En ook dat u ons verder aanraadt bij andere campergasten.

Rimor690

• € 12,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

7 dagen