Ferienhof de Slaaphoeve

Emmelkamp, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

Ferienhof de Slaaphoeve

reserveren gewenst - Aankomst vanaf 12.00 mogelijk - AED aanwezig - Sanitair is 24 uur per dag geopend - centrum 3km.

• Kanalstraße 7

49824, Emmelkamp, Duitsland
  • € 9,50 • 18 mei t/m 3 okt.

• juli 2021

zeer gastvrije ontvangst! heerlijk plekje. ideaal voor leuke fietstochten/routes . eigenaar komt waarschuwen bij slecht weer op komst. 4 eitjes bij aankomst.!! zijn wij in de buurt komen zeker weer terug.

RuudB

Beste R&M, dank jullie wel voor de beoordeling! Fijn dat jullie begrip hadden voor de de coronabeperkingen. Leuk dat jullie bij ons hebben verbleven en graag tot ziens in de toekomst.

John-Doe

Wat leuk! Dank voor jullie reactie. Goed te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad bij de Slaaphoeve en onze service en gastvrijheid hebben gewaardeerd. Tot de volgende keer!

John-Doe

• € 9,50 • 18 mei t/m 3 okt.

7 dagen