Ferienhof de Slaaphoeve

Emmelkamp, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

• juni 2024

Wat een heerlijk ontvangst. Alle tijd genomen bij aankomst. Enorm vriendelijk en dan nog een paar eitjes op de koop toe. Een werkelijk prachtige plaats om te staan. Een genot om hier te kunnen/mogen staan. Bedankt voor de gastvrijheid. Ans en Harry Boekholt

hkerver

Beste Ans en Harry, Heel hartelijke dank voor uw mooie beoordeling. Natuurlijk zijn wij heel erg blij met uw mooie en live woorden. Tot ziens graag weer eens.

dana1970

Beste Dana en Hans, Wat een mooie en lieve woorden hebben jullie geschreven. Ontzettend bedankt. Leuk dat jullie heb ons hebben verbleven. Graag willen wij jullie ook nogmaals hartelijk danken voor de lekkere chocolaatjes die wij van jullie hebben gekregen. Tot een andere keer wellicht weer eens.

Ferienhof de Slaaphoeve