Emmelkamp, Landkreis Grafschaft Bentheim, Nedersaksen, Duitsland

Ferienhof de Slaaphoeve

reserveren gewenst - Aankomst vanaf 12.00 mogelijk - AED aanwezig - centrum 3km.

• Kanalstraße 7

49824, Emmelkamp, Duitsland
  • € 12,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

• augustus 2022

Perfecte camperplaats, uitstekend ontvangst en zeer vriendelijk. Echt een plaats om nog eens weer te bezoeken. Zeker wanneer het fietspad klaar is. Vriendelijke groet Reica

mooie plaats

wijtweetjes

Hallo u heeft ons een beoordeling gegeven. Dank hiervoor. Wij kunnen u als gasten/bezoekers niet herinneren helaas. Wellicht dat u in het dorp op de CP heeft gestaan van Emlichheim en niet bij de Slaaphoeve?

• augustus 2022

Volgens eigenaar volgend jaar een fietspad aan de Kanalstrasse. Goede ontwikkeling. Mooie plek, rustig, geen last van de weg. Heerlijk gewandeld op bijzonder en mooi Bargerveen.

wenj

Dank en fijn dat u op de CP heeft verbleven. Goed om te lezen dat u het fijn heeft gehad bij ons.

mooie plaats

wenj

• € 12,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

7 dagen